32-40 uur, Schiphol Oost
Wij zoeken jou als Meewerkstagiair Customer Succes Management bij Transavia
Heb jij een passie voor de reisbranche? Ben je bereid om in ons team van Partner Managers te starten in een support rol? En werk je nauwkeurig en bewaar je altijd rust en overzicht? Dan zijn we op zoek naar jou als Stagiair Customer Succes Management op de Sales & Partnership afdeling van Transavia!
Wat ga je doen?
Transavia heeft bevlogen, daadkrachtige, verantwoordelijke en vriendelijke medewerkers. Dagelijks werken we voor het beste resultaat: tevreden passagiers. In jouw nieuwe stage als Customer Succes Manager ga je de Partner Managers ondersteunen in de dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast ben je (als je wil) het aanspreekpunt voor een aantal partners van Transavia zoals tour operators, groepen of reisagenten.
En je doet nog veel meer, zoals:
Je ondersteunt de Partner Managers met administratieve werkzaamheden zoals het documenteren van afspraken, het vastleggen van contracten of het voorbereiden van klantafspraken. Zo groei jij vanzelf in je rol;
Een onderdeel van je werk valt binnen het Customer Succes Management team waarbij je vragen van Tour Operators of interne collega’s beantwoordt;
Je bent verantwoordelijk voor het vluchtvoorraadbeheer van onze partners. Je wijzigt bijvoorbeeld vluchten of je boekt vluchten in, maar bovenal denk je proactief met de partner mee met het optimaal neerzetten van hun vluchten;
Je geeft ondersteuning bij het aanpassen van de systemen zodat alle partnerafspraken correct gedocumenteerd zijn. Je helpt je collega’s met het correct verwerken van de ingekocht voorraad-stoelen (allotments). Daarvoor dien je secuur te werk te gaan;
Als je wil mag je met hulp van collega’s een aantal klanten bedienen of verzorg je gezamenlijke marketing inspanningen.
Waar land je?
Je zal landen binnen het domein Customer & Proposition (C&P). Binnen dit domein zijn we verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van Transavia en de daarbij behorende IT-productontwikkeling. Wij vertalen de klantbehoefte (B-to-B en B-to-C) in realiseerbare proposities die het merk versterken. Daarnaast werken wij aan alle sales activiteiten richting onze passagiers en partners. Dit met het gezamenlijke doel om de revenue per ’stoel’ en ancillaries te optimaliseren, evenals het ontsluiten van nieuwe inkomstenbronnen. Dit alles met één doel: een goed geïnformeerde, ingecheckte en blije passagier!
Binnen C&P kom je aan boord in het team Sales & Partnerships. Dit team is verantwoordelijk voor de indirecte omzet die voortkomt uit samenwerkingen met touroperators, reisagenten, online travel agents en andere partners. Onze Partner Managers bedienen bestaande klanten en beheren sales kanalen en worden daarbij ondersteund door jou. Jij zal in dit team instromen om gaandeweg de kneepjes van het vak te leren.
Dit krijg jij
Een stagevergoeding van €340,- per maand;
Een stageplek voor 32 tot 40 uur per week;
Verantwoordelijkheid om je stage naar eigen inzicht vorm te geven;
Goede begeleiding en veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
Genoeg flexibiliteit om ook een aantal uur aan school te besteden;
Je gaat direct aan de slag in een rol die wij ook op de arbeidsmarkt beschikbaar hebben dus het is erg goed voor je CV building;
Een stageplek waar je niet alleen een luchtvaartmaatschappij leert kennen, maar ook de reisbranche;
Een toffe werklocatie op Schiphol-Oost en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
Mogelijkheid tot deelname aan ‘Young Transavia’.
De juiste bagage
Niet alle vinkjes gezet, maar wel enthousiast? Ook dan zien we je reactie graag verschijnen.
Als Meewerkstagiair Customer Succes Management breng jij mee:
Affiniteit met de reisbranche en toerisme;
Nauwkeurig, daadkrachtig, leergierig en snapt systemen snel;
Je ambieert een rol als op een commerciële afdeling en houdt van netwerken;
Communicatief sterk en onderhoudt gemakkelijk contact met collega’s, klanten en andere belanghebbenden;
Stressbestendig en je stelt goed prioriteiten;
Een proactieve, zelfstandige manier van werken;
Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
Over Transavia
Sinds 1965 maken we vliegen toegankelijk voor iedereen. Onze passagiers genieten van een jaarlijkse vliegvakantie, familiebezoek in het buitenland en ontdekken nieuwe bestemmingen in Europa en Noord-Afrika. Dat doen we samen, met meer dan 3.000 collega’s. In de lucht in de cockpit en de cabine, en aan de grond bij de technische dienst en op kantoor. Met elkaar gaan we voor een goede reis, een écht goede reis. Nu en in de toekomst.
Ready for take-off?
Upload je motivatie en cv via de sollicitatiebutton.
Binnen 2 weken hoor je of we je uitnodigen voor een gesprek.
De procedure bestaat uit 2 gesprekken.
Klikt het van beide kanten? En kom je door de screening voor de (luchtvaart)veiligheidseisen? Welkom aan boord!
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Sam Gertsen via Sam.Gertsen@transavia.com. Hij komt graag met jou in contact!
Werk je bij een bureau en wil je een kandidaat voorstellen voor deze vacature Meewerkstage Customer Succes Management bij Transavia? Bedankt, maar hier gaan we niet op in. We werven onze nieuwe collega graag zelf.